skip to main
|
skip to sidebar
I min lille verden.
En kattens billed-blogbog om alt hvad der falder mig ind.
søndag den 27. juli 2008
Forleden var vi turister i vort skønne land, og nød une omelette på Hotel Julsø - og gedigen fadøl dertil, naturligvis, vi var jo på udflugt!
tirsdag den 1. juli 2008
Hurra!
Try
JibJab Sendables
!
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Opslag (Atom)
QUID QUID LATINE DICTUM SIT, ALTUM VIDITUR.
Alt hvad der siges på latin lyder dybsindigt.
Blog-arkiv
▼
2008
(4)
▼
juli
(2)
Forleden var vi turister i vort skønne land, og nø...
Hurra!
►
januar
(2)
►
2007
(7)
►
september
(3)
►
april
(4)
Om mig
Pluto Pedersen.... et eller andet sted på Als.
.... hvad er det her for noget skrammel. Nå nu skal man jo lige i gang - så dette er en prøve.
Vis hele min profil