onsdag den 19. september 2007


Sad lige og kiggede billeder fra sommeren - længes lidt efter havet, det vilde store vand.

tirsdag den 4. september 2007


Lukas Bøllemis Olsen, 5 mdr.

I fredags, d. 31. august klokken 05:10, fik vi prins nummer 3, og det er lige fantastisk hver gang.

søndag den 29. april 2007

Nonsens.

Det kan nu da godt være, at det hersens bloggeri alligevel ikke er noget for mig. Nu arter vejret sig jo osse ualmindeligt godt efter årstiden - så er der andet der trækker stærkere i een, end at sidde og blogge. F eks: at køre en tur i den åbne blogvogn. Thø-hø!

lørdag den 21. april 2007

Så fik vi da en ægte prinsesse i dag.

torsdag den 19. april 2007



Ja, hva' dælen sker der?
Er det et par skrappe gudeøjne, der borer sit blik ned i betonbyen.
Det virker ikke særligt godt for mig! Een ku' mene, at man ikke har alle kopperne hjemme. Hm....