skip to main
|
skip to sidebar
I min lille verden.
En kattens billed-blogbog om alt hvad der falder mig ind.
torsdag den 19. april 2007
Ja, hva' dælen sker der?
Er det et par skrappe gudeøjne, der borer sit blik ned i betonbyen.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
QUID QUID LATINE DICTUM SIT, ALTUM VIDITUR.
Alt hvad der siges på latin lyder dybsindigt.
Blog-arkiv
►
2008
(4)
►
juli
(2)
►
januar
(2)
▼
2007
(7)
►
september
(3)
▼
april
(4)
Nonsens.
Så fik vi da en ægte prinsesse i dag.
Ja, hva' dælen sker der?Er det et par skrappe gude...
Det virker ikke særligt godt for mig! Een ku' mene...
Om mig
Pluto Pedersen.... et eller andet sted på Als.
.... hvad er det her for noget skrammel. Nå nu skal man jo lige i gang - så dette er en prøve.
Vis hele min profil
Ingen kommentarer:
Send en kommentar