skip to main |
skip to sidebar
Nonsens.
Det kan nu da godt være, at det hersens bloggeri alligevel ikke er noget for mig. Nu arter vejret sig jo osse ualmindeligt godt efter årstiden - så er der andet der trækker stærkere i een, end at sidde og blogge. F eks: at køre en tur i den åbne blogvogn. Thø-hø!
Ingen kommentarer:
Send en kommentar