søndag den 29. april 2007

Nonsens.

Det kan nu da godt være, at det hersens bloggeri alligevel ikke er noget for mig. Nu arter vejret sig jo osse ualmindeligt godt efter årstiden - så er der andet der trækker stærkere i een, end at sidde og blogge. F eks: at køre en tur i den åbne blogvogn. Thø-hø!

lørdag den 21. april 2007

Så fik vi da en ægte prinsesse i dag.

torsdag den 19. april 2007



Ja, hva' dælen sker der?
Er det et par skrappe gudeøjne, der borer sit blik ned i betonbyen.
Det virker ikke særligt godt for mig! Een ku' mene, at man ikke har alle kopperne hjemme. Hm....