søndag den 29. april 2007
Nonsens.
Det kan nu da godt være, at det hersens bloggeri alligevel ikke er noget for mig. Nu arter vejret sig jo osse ualmindeligt godt efter årstiden - så er der andet der trækker stærkere i een, end at sidde og blogge. F eks: at køre en tur i den åbne blogvogn. Thø-hø!
lørdag den 21. april 2007
Abonner på:
Opslag (Atom)
