Det kan nu da godt være, at det hersens bloggeri alligevel ikke er noget for mig. Nu arter vejret sig jo osse ualmindeligt godt efter årstiden - så er der andet der trækker stærkere i een, end at sidde og blogge. F eks: at køre en tur i den åbne blogvogn. Thø-hø!
lørdag den 21. april 2007
Så fik vi da en ægte prinsesse i dag.
torsdag den 19. april 2007
Ja, hva' dælen sker der? Er det et par skrappe gudeøjne, der borer sit blik ned i betonbyen.
Det virker ikke særligt godt for mig! Een ku' mene, at man ikke har alle kopperne hjemme. Hm....